Spørgsmål og svar

FAQ - Spørgsmål og svar om The Bagel House

Læs svarene på de oftest stillede spørgsmål her

Her finder du de spørgsmål og svar om The Bagel House som oftest bliver spurgt om. 

spørgsmål og svar

Hos The Bagel House kan du få bagels, sandwichs, wraps og salater med dine foretrukne toppings.  Du kan vælge imellem vores forfriskende drikke, heri juicer, smoothies og shakes. Vi tilbyder også andre diverse drikkevarer, varme drikke og sunde snacks. Se mere på vores bestillingsside.

Vi har ikke udbringning igennem Yammi, som er den side der linkes til når man trykker på bestil nu. Du kan dog stadig bestille og afhente i en af butikkerne. Der er til gengæld udbringning igennem JustEat og Wolt.

Vi leverer catering i Københavnsområdet.

Du kan betale med betalingskort eller mobilepay.

Vi har 2 butikker – Den ene butik ligger i indkøbscenteret Waves, Greve og den anden ligger i indkøbscenteret City 2, Tåstrup

Ja det gør vi. Vi klarer både små og store arrangementer.

Ja det kan man godt. Tryk på vores kontaktformular for at sende os en besked omkring EAN betalingsform og hvordan I kan betale med det.

Ja det har vi. Du kan læse mere om udvalget ved at trykke på bestil online eller spørge en af vores medarbejdere i en af vores butikker.

Ja det har vi. Du kan læse mere om udvalget ved at trykke på bestil online eller spørge en af vores medarbejdere i en af vores butikker.

Det gør vi desværre ikke.

Nej alle vores juicer er uden sukker.

Ja alle vores juicer er friskpresset.

Download vores app for at få eksklusive rabatkoder og mere.

Det kan man godt. Du kan sende os din ansøgning ved at trykke på vores kontakt side og vælge undermenuen job.

Du kan ringe til dette nummer +4522826655, som er nummeret for vores butik i Waves, Greve.

Du kan skrive til os ved at trykke på kontakt os og udfylde formularen længere nede på siden.

Hvis ikke du kan finde svaret på dit spørgsmål på siden, så kan du sende os en besked ved at trykke på nedestående knap.